Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27167
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝταλαούτη, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2015-12-15T11:27:36Z-
dc.date.available2015-12-15T11:27:36Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27167-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3168-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΦυσικήel
dc.subjectΜελέτη και διδασκαλίαel
dc.titleΔιδασκαλία φυσικοχημικών εννοιών στο δημοτικό σχολείο: η περίπτωση των μοριακών μοντέλωνel
heal.typedoctoralThesis-
heal.type.enDoctoral thesisen
heal.type.elΔιδακτορική διατριβήel
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείαςel
heal.publicationDate2008-
heal.advisorNameΤσαπαρλής, Γεώργιος
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείας.
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages453 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΧΗΜ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ.-Νταλαούτη Παρασκεύη.pdf32.42 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons