Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28165
Title: Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση μέσω τέχνης για την προσέγγιση των τρόπων άσκησης ψηφιακής επιτήρησης-παρακολούθησης
Preschool education through art for the approach to digital surveillance - monitoring
Alternative title / Subtitle: παρέμβαση με μύθο της Ιούς και θεατρικό παιχνίδι
Intervention with the myth of Io and theater-play
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Θεατρικό παιχνίδι
Keywords: Μύθος,Θεατρικό παιχνίδι,Ψηφιακή επιτήρηση,Προσχολική ηλικία,Myth,Theater- play,Digital surveillance,Preschool age
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28165
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2309
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. TZIMA ΜΑΡΙΑ 2017.pdf4 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons