Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧασάπης, Δημήτρηςel
dc.contributor.authorΙσπυρλίδου, Νικολέτταel
dc.date.accessioned2015-11-05T09:23:17Z-
dc.date.available2015-11-05T09:23:17Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5903-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9077-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣυγκρότηση εννοιώνel
dc.subjectΈννοιες γεωμετρίαςel
dc.subjectΚοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσειςel
dc.titleΗ συγκρότηση μιας ευκλείδειας έννοιας της ευθείας γραμμής με τη διαμεσολάβηση του χάρακα: πρακτικοί και νοητικοί χειρισμοί μαθητών των πρώτων τάξεων του Δημοτικού Σχολείουel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionΠεριέχει εικόνεςel
heal.dateAvailable2015-11-05T09:24:17Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2007-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 39-
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 20 (2007)-
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 20 (2007)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons