Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5845
Title: | Σχέσεις μεταξύ του άγχους εξέτασης, της χρήσης στρατηγικών μάθησης και της κατανόησης κειμένου σε παιδιά του δημοτικού σχολείου |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Keywords: | Άγχος εξέτασης,Άγχος εξέτασης ως κατάσταση,Ανησυχία,Κατανόηση κειμένου,Στρατηγικές μάθησης,Συναισθηματικότητα |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5845 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9221 |
Publisher: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Appears in Collections: | Τόμος 4 (2011) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Σχέσεις μεταξύ του άγχους εξέτασης.pdf | 164.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License