Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5812
Title: | Το πρόβλημα συμβολοποίησης στο παιδί με νοητική υστέρηση: εννοιολογική και κλινική προσέγγιση Les problemes de symbolisation chez l’enfant deficient mental: approche conceptuelle et etude clinique |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Εκπαίδευση Ψυχολογία |
Keywords: | Περιέχον και περιεχόμενο της σκέψης,Αναπτυξιακή δυσαρμονία,Ψυχοπαθολογία της σκέψης,Μαθησιακές δυσκολίες,Νοητική υστέρηση,Συμβολοποίηση |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5812 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9227 |
Publisher: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Appears in Collections: | Τόμος 1 (1997) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Το πρόβλημα συμβολοποίησης στο παιδί με νοητική υστέρηση. Eννοιολογική και κλινική προσέγγιση.pdf | 7.28 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License