Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37133
Title: Ο/Η νηπιαγωγός ως διαμεσολαβητής/τρια στη διδασκαλία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης: μελέτη των δεξιοτήτων που αναπτύσσει η νηπιαγωγός για να προωθήσει την ευαισθητοποίηση και καλές πρακτικές αειφορίας στα παιδιά
The kindergarten teacher as mediator in environmental teaching: a study on teachers’ skills to promote sensitivity as well as good sustainable practices to kindergarten pupils
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών.
Subject classification: Περιβαλλοντική εκπαίδευση και αειφορία
Environmental education and sustainability
Keywords: Προσχολική εκπαίδευση,Preschool education,Περιβαλλοντική εκπαίδευση,Environmental education
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37133
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16844
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΕ_Κασιούμη_Κωνσταντίνα (2024).pdf993.59 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons