Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37133
Title: | Ο/Η νηπιαγωγός ως διαμεσολαβητής/τρια στη διδασκαλία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης: μελέτη των δεξιοτήτων που αναπτύσσει η νηπιαγωγός για να προωθήσει την ευαισθητοποίηση και καλές πρακτικές αειφορίας στα παιδιά The kindergarten teacher as mediator in environmental teaching: a study on teachers’ skills to promote sensitivity as well as good sustainable practices to kindergarten pupils |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. |
Subject classification: | Περιβαλλοντική εκπαίδευση και αειφορία Environmental education and sustainability |
Keywords: | Προσχολική εκπαίδευση,Preschool education,Περιβαλλοντική εκπαίδευση,Environmental education |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37133 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16844 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ΜΕ_Κασιούμη_Κωνσταντίνα (2024).pdf | 993.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License