Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29477
Title: Μοντέλο διδασκαλίας φυσικών εννοιών σε μαθητές με νοητική αναπηρία
Alternative title / Subtitle: το σχέδιο μαθήματος "o κύκλος του νερού"
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Μαθητές με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση
Keywords: Κύκλος του νερού,Πρωτοβάθμια εκπαίδευση,Νοητική αναπηρία,Διδακτική παρέμβαση,Water cycle,Primary education,Intellectual disabilities,Intervention program
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29477
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.505
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΑΤΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ 2019.pdf3.4 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons