Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29352
Title: | Γλωσσικές απεικονίσεις της αμφισβήτησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας από παιδιά ηλικίας 4-8 και δημιουργική αξιοποίηση τους για τη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Προσχολική εκπαίδευση |
Keywords: | Γλωσσική αμφισβήτηση,Παιδιά,Προσχολική εκπαίδευση,Πρωτοσχολική εκπαίδευση,Γλώσσα,Επικοινωνιακή προσέγγιση,Γραμματισμός,Linguistic defiance,Children,Pre-school education,Pre-school education,Language,Communicative approach,Literacy |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29352 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3118 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ 2018-2019.pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License