Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28170
Title: | Εφαρμογή και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος για την διαχείριση του θυμού και την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών δημοτικού σχολείου Implementation and evaluation of the effectiveness of a psycho-educational program for anger management and social skills strengthening in primary school |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Θυμός στα παιδιά Κοινωνικές δεξιότητες |
Keywords: | Κοινωνικές δεξιότητες,Διαχείριση θυμού,Παιδιά Β’ & Γ τάξης δημοτικού σχολείου,Ψυχοεκπαιδευτκές ομάδες,Social skills,Anger management,Second & third grade primary school students,Psychoeducational groups |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28170 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2283 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΚΑΛΥΒΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 2017.pdf | 1.5 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License