Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8571
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠροφίρ, Γιάνναel
dc.date.accessioned2018-03-13T15:25:02Z-
dc.date.available2018-03-13T15:25:02Z-
dc.date.issued2018-03-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8571-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΈρευναel
dc.subjectResearchel
dc.subjectΕρωτηματολόγιοel
dc.subjectQuestionnaireel
dc.titleΈρευνα marketing και αξία του ερωτηματολογίου.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1537el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:39:33Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-03-13-
heal.bibliographicCitationΠροφίρ,Γ. ,2018.Έρευνα marketing και αξία του ερωτηματολογίου. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΣύμφωνα με τον Malhotra, et al (2003), όταν αναφερόμαστε στην αγορά, εννοούμε ουσιαστικά την διαδικασία σχεδίασης και εκτέλεσης της προώθησης, της τιμολόγησης και της παρουσίασης ιδεών που αφορούν είτε υπηρεσίες, είτε προϊόντα, ώστε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις που θα οδηγήσουν στο να ικανοποιηθούν οι καταναλωτικές προσωπικότητες. Οι προσωπικότητες αυτές μπορεί να είναι ατομικές, όπως είναι για παράδειγμα οι πελάτες λιανικής, ή οργανισμοί όπως οι εταιρείες του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Οι Craig και Douglas (2005) τόνισαν σχετικά με τις αρχές της αγοράς ότι , υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις ή αλλιώς κάποιοι προσανατολισμοί. Πιο συγκεκριμένα υπάρχουν προσανατολισμοί που αφορούν τον καταναλωτή, τον στόχο και το σύστημα γενικότερα. Το τμήμα marketing είναι επιφορτισμένο με το να αναπτύξει την κατάλληλη στρατηγική που θα είναι απολύτως προσανατολισμένη στις ανάγκες της αγοράς που στοχεύει ο οργανισμός. Άλλωστε το μείγμα marketing σχεδιάζεται έτσι ώστε το προϊόν ή η υπηρεσία να καταλήγει με απόλυτη επιτυχία στην επιλεγμένη ομάδα καταναλωτών, μέσω του κατάλληλου συνδυασμού ποιότητας προϊόντος, τιμής και προωθητικής ενέργειας. Ο Zaltman (1997) κατέγραψε ότι, η έρευνα marketing διαφέρει από την έρευνα αγοράς και γι αυτό τον λόγο θα πρέπει να αποφεύγεται ο μεταξύ τους συσχετισμός. Η έρευνα αγοράς αποτελεί ουσιαστικά μία συνιστώσα της έρευνας marketing, αφού ασχολείται με συγκεκριμένες ομάδες – στόχους. Η έρευνα marketing αφορά την γενικότερη μελέτη ευκαιριών και προβλημάτων, ενώ συμπεριλαμβάνει έρευνες αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων, προβλέψεις πωλήσεων των αγαθών ανά περιοχή, ερωτηματολόγια προτίμησης προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και μικρότερες έρευνες αγοράς. Επιπροσθέτως, δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν τους τελικούς καταναλωτές, σχετικά με το τι σκέφτονται, τι νιώθουν ή τι πιστεύουν για το προϊόν ή την υπηρεσία που χρησιμοποιούν.el
heal.advisorNameΠολυξένη, Γιώτηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages56-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΡΕΥΝΑ MARKETING και ΑΞΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ-.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons