Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5999
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοσσυβάκη, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2015-11-06T08:31:32Z-
dc.date.available2015-11-06T08:31:32Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5999-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9111-
dc.rightsDefault License-
dc.subject--
dc.titleΟ αντινομικός και διαλογικός χαρακτήρας της σχέσης εκπαιδευτικού- μαθητή στο δημοτικό σχολείοel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-06T08:32:32Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate1996-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 139-141el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 9 (1996)-
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 9 (1996)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons