Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5918
Title: Η εννοιολογική αλλαγή των εναλλακτικών ιδεών των παιδιών και η διάρκεια γνώσης από τη διδασκαλία τους στο δημοτικό, στην έννοια της τριβής
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Keywords: Αντιλήψεις μαθητών,Τριβή
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5918
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9059
Publisher: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Appears in Collections:Τόμος 15 (2002)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4. Η εννοιολογικη αλλαγη των εναλλακτικων ιδεων.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons