Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5852
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Νικηφορίδου, Ζωή | el |
dc.contributor.author | Παγγέ, Τζένη | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-04T10:47:06Z | - |
dc.date.available | 2015-11-04T10:47:06Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5852 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9212 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Επίλυση προβλημάτων | el |
dc.subject | Λήψη αποφάσεων | el |
dc.subject | Πιθανολογική σκέψη | el |
dc.subject | Εννοια δίκαιου | el |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.subject | Πρόσληψη | el |
dc.subject | Σενάρια | el |
dc.subject | Αβεβαιότητα | el |
dc.title | Οι έννοιες του πιθανού και του «δίκαιου» σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσα από σενάρια επίλυσης προβλημάτων | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-04T10:48:06Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.publicationDate | 2012 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 86-87 | el |
heal.abstract | Η έννοια του «δίκαιου» χαρακτηρίζει τη γνωστική και ηθική, κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Ταυτόχρονα σε αυτήν την ηλικία τα παιδιά αναπτύσσουν την πιθανολογική τους σκέψη και πιο συγκεκριμένα αποκτούν την ικανότητα να διαχωρίζουν πιθανά και απίθανα σενάρια και να εκτιμούν ότι ένα ενδεχόμενο είναι πιο πιθανό να συμβεί από ένα άλλο. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει εάν τα μικρά παιδιά (N=40), ηλικίας 4-6 χρόνων, εκφράζουν την έννοια του «δίκαιου» μέσα από σενάρια πιθανοτήτων. Εξετάστηκε και βρέθηκε πως μέσα από 3 διαφορετικά τεστ τα παιδιά εκτιμούν τα πιθανά αποτελέσματα και αποδίδουν μια «δίκαιη» λύση. Επιχειρείται σύνδεση στην ανάπτυξη της σκέψης που αφορά στη λήψη αποφάσεων μέσω της εκτίμησης της πιθανότητας συμβάντων και στην ανάπτυξη της ηθικής σκέψης και ιδιαίτερα της έννοιας του «δίκαιου» των νηπίων, με παιδαγωγικές και μεθοδολογικές διαστάσεις. | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 5 (2012) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 5 (2012) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4.Οι έννοιες του πιθανού και του δίκαιου.pdf | 172.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License