Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5808
Title: Genèse de l’intelligence et de la pensée symbolique chez l’enfant selon la psychologie génétique et la psychanalyse: une approche basée sur la psychopathologie cognitive de l’enfant
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Keywords: Intelligence,pensée symbolique,psychopathologie cognitive de l’enfant,éducation spéciale
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5808
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9166
Publisher: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής.Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Appears in Collections:Τόμος 3 (2004)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons