Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32889
Title: Η διαφήμιση στον τύπο των Ιωαννίνων κατά την δεκαετία του 1930
Alternative title / Subtitle: όψεις της κοινωνικής και οικονομικής ζωής
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή
Subject classification: Ιστορία
Keywords: Διαφήμιση,Μεσοπόλεμος,Κοινωνία,Οικονομία,Ιωάννινα
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32889
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12690
Table of contents: ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: ΠΡΟΛΟΓΟΣ…………………………………………………………………………σελ.5 ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ……………………………………………………………………6 ΕΙΣΑΓΩΓΗ…………………………………………………………………………….....7 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ (1913) ΕΩΣ ΤΟΝ Β΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ.………………………………………………………………………………10 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΜΕΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ I. Ο Τύπος………………………………………………………………………………..26 II. Ο τοπικός Τύπος των Ιωαννίνων………………………………………………….......30 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ…………………………………………………………………………...35 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΌΨΕΙΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ I. Από τις διαφημίσεις προϊόντων………………………………………………………..42 II. Από τις διαφημίσεις υπηρεσιών……………………………………………………….66 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ………………………………………………………………….....117 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ………………………………………………………………………..125 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ………………………………………………………………………….136
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΙΣΤ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M.E. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΛΕΞΙΟΥ 2023.pdf8.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.