Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31700
Title: Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού στο μάθημα της γλώσσας
Teaching use of the fairy tale in language teaching
Alternative title / Subtitle: έρευνα: μελέτη περίπτωσης Δ΄ – ΣΤ΄ τάξεις δημοτικού
research: a case study in grades D΄-F΄ primary school
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Παραμύθια
Keywords: Παραμύθι,Παιδαγωγική αξιοποίηση,Εκπαιδευτική αξιοποίηση,Γλωσσική ανάπτυξη χρήσιμο εργαλείο,Ερωτηματολόγιο,Fairy tale,Pedagogical utilization,Educational utilization,Language development,Useful tool,Questionnaire
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31700
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11516
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 2022.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons