Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31454| Title: | Η μη ρεαλιστική αισιοδοξία των ειδικών παιδαγωγών ως παράγοντας διαμόρφωσης της στάσης τους απέναντι στην αναπηρία και της διδακτικής αυτοαποτελεσματικότητας τους The unrealistic optimism of special educators as a factor in shaping their attitude towards disability and their teaching self-efficacy |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
| Subject classification: | Αυτοαποτελεσματικότητα |
| Keywords: | Αυτοαποτελεσματικότητα,Εκπαίδευση,Μη ρεαλιστική αισιοδοξία,Στάση εκπαιδευτικών,Αναπηρία,Self-efficacy,Education,Unrealistic optimism,Teacher attitude,Disability |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31454 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11275 |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. ΓΚΟΥΤΖΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ 2021.pdf | 1.72 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License