Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31454
Title: Η μη ρεαλιστική αισιοδοξία των ειδικών παιδαγωγών ως παράγοντας διαμόρφωσης της στάσης τους απέναντι στην αναπηρία και της διδακτικής αυτοαποτελεσματικότητας τους
The unrealistic optimism of special educators as a factor in shaping their attitude towards disability and their teaching self-efficacy
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Αυτοαποτελεσματικότητα
Keywords: Αυτοαποτελεσματικότητα,Εκπαίδευση,Μη ρεαλιστική αισιοδοξία,Στάση εκπαιδευτικών,Αναπηρία,Self-efficacy,Education,Unrealistic optimism,Teacher attitude,Disability
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31454
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11275
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΓΚΟΥΤΖΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ 2021.pdf1.72 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons