Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡαμιώτη, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2020-03-05T15:58:31Z-
dc.date.available2020-03-05T15:58:31Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29707-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9704-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑφηγηματική προσέγγισηel
dc.subjectΒιωμένη εμπειρίαel
dc.subjectΠρόσφυγαςel
dc.subjectΑφηγηματική ταυτότηταel
dc.subjectΥβριδική ταυτότηταel
dc.subjectNarrative inquiryen
dc.subjectLived experienceen
dc.subjectRefugeeen
dc.subjectNarrative identityen
dc.subjectLiminalityen
dc.subject“Hybrid” identityen
dc.titleΑφηγηματική προσέγγιση της προσφυγικής εμπειρίαςel
dc.titleNarrative approach to refugee experienceen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΠρόσφυγας-
heal.dateAvailable2020-03-05T15:59:32Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 121-139el
heal.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία «χτίζει» την έρευνά της στις αφηγήσεις έξι προσφύγων (δύο Αφγανών, ενός Παλαιστίνιου, ενός Σύριου και ενός ζευγαριού από τη Συρία), οι οποίοι ένα χρόνο μετά την άφιξή τους στην Ελλάδα, ως ενεργοί συμμετέχοντες και βασικοί αφηγητές των ιστοριών τους νοηματοδοτούν και τοποθετούνται σχετικά με τις εμπειρίες της ζωής τους, αποτυπώνουν την ιστορία του ταξιδιού της φυγής από τις χώρες καταγωγής τους και εκφράζουν τις προσδοκίες και τα όνειρα για το μέλλον. Από την αφηγηματική ανάλυση των πέντε ημι-δομημένων συνεντεύξεων, προέκυψαν τα εξής θέματα: η κοινή αίσθηση διαβίωσης των προσφύγων σε έναν μεθοριακό χώρο, στο πλαίσιο του οποίου συνκατασκευάζονται νέες υβριδικές ταυτότητες που περιλαμβάνουν στοιχεία του παρελθόντος και του παρόντος, προκειμένου να επιτευχθεί ικανοποιητική διαχείριση και προσαρμογή στις τρέχουσες συνθήκες, η ανάγκη να αποποιηθεί κανείς τους αρνητικούς συνειρμούς που συνδέονται με τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις, η σημασία της έννοιας της οικογένειας ως παράγοντα ασφάλειας και αυτοπροσδιορισμού, αλλά, και ο ρόλος της βιογραφικής αφήγησης στην εκπαίδευση ως εργαλείο για την ανατροπή στερεοτύπων και προκαταλήψεων.el
heal.abstractThe study focuses on the narrations of six refugees (two Afghans, one Palestinian, one Syrian and one couple from Syria), who, one year after their arrival to Greece, as active participants and main narrators of their stories, give meaning and position themselves to their life experiences, recount fleeing from their countries of origin and express their expectations and dreams for the future. From the narrative analysis of the five semi- structured interviews, the following themes emerged: the shared feeling of being in a liminal space, where a common construction of a new “hybrid” identity occurs, consisting of past and present elements in order for refugees to cope with and adapt to the current circumstances, the need to disclaim the negative connotations associated with their religious beliefs, the importance of the notion of family, as a factor of security and self-definition, but also, the role of biographical narrative in education as a tool for breaking stereotypes and prejudices.en
heal.advisorNameΣτεργίου, Αμαρυλλίςel
heal.committeeMemberNameΣτεργίου, Αμαρυλλίςel
heal.committeeMemberNameΣπανάκη, Μαρίαναel
heal.committeeMemberNameΡάπτης, Θεοχάρηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages141 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΡΑΜΙΩΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 2019.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons