Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκοζίνα, Ευφροσύνηel
dc.date.accessioned2020-03-04T11:42:59Z-
dc.date.available2020-03-04T11:42:59Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29706-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9703-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectΕλληνική παιδική λογοτεχνίαel
dc.subjectΤελευταία δεκαετίαel
dc.subjectΠρόσφυγεςel
dc.subjectΠαιδιά - ήρωεςel
dc.subjectIntercultural educationen
dc.subjectGreek children’s literatureen
dc.subjectLast decadeen
dc.subjectRefugeesen
dc.subjectChildren- charactersen
dc.titleΟι παιδικοί ήρωες πρόσφυγες μέσα στην παιδική λογοτεχνία τα τελευταία δέκα χρόνιαel
dc.titleChildren characters-refugees through children's literature in the last ten yearsen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΠεριβαλλοντική εκπαίδευση-
heal.dateAvailable2020-03-04T11:43:59Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 109-110el
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει να προσεγγίσει, να μελετήσει και να παρουσιάσει το προσφυγικό κοινωνικό ζήτημα και πως αυτό παρουσιάζεται μέσα από την παιδική λογοτεχνία. Στα πλαίσια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και της ένταξης των αλλοδαπών και προσφύγων μαθητών στα ελληνικά σχολεία, επικεντρωνόμαστε στους ήρωες - πρόσφυγες των βιβλίων, προκειμένου να αντιληφθούν οι αναγνώστες τη ζωή και τα συναισθήματα των παιδιών αυτών. Αφού παρουσιάσουμε τα βιβλία στο σύνολό τους, προσπαθούμε να εστιάσουμε στη γλώσσα που χρησιμοποιεί κάθε συγγραφέας και, κυρίως, στον τρόπο που παρουσιάζει τους ήρωες - πρόσφυγες. Τέλος, επιχειρούμε τη σύγκριση των συμπερασμάτων που καταλήξαμε για κάθε βιβλίο. Έτσι, διαπιστώνουμε τις ομοιότητες και τις διαφορές τους και προτείνουμε τρόπους με τους όποιους θα μπορούσαν τα βιβλία αυτά να είναι χρήσιμα τόσο στην καθημερινή ζωή όσο και στην εκπαιδευτική πράξη.el
heal.abstractThrough the present dissertation we focus at approaching, studying and presenting on the social problem of refugees and how it is presenting through the children’s literature. In the framework of intercultural education and integration of foreign and refugees students in greek schools, we focus on the characters- refugees of the books, in order to understand the life and the feelings of these children. After the presentation of the books, we try to study the language, that every writer uses, and, mostly, the way he presents the characters. Finally, we try to compare the conclusions that we came about each book. This way we conclude at the similarities and the differences of the books and we recommend some ways that these books can be useful and the everyday life and at education life, too.en
heal.advisorNameΚαψάλης, Γεώργιος Δ.el
heal.committeeMemberNameΚαψάλης, Γεώργιος Δ.el
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΣπανάκη, Μαρίαναel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages110 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΓΚΟΖΙΝΑ ΕΥΦΟΣΥΝΗ 2019.pdf2.43 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons