Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29628
Title: Η παιδαγωγική αναδιαμόρφωση των υπαίθριων περιβαλλόντων του νηπιαγωγείου σε τόπους μάθησης και παιχνιδιού μέσω συμμετοχικών προσεγγίσεων
The pedagogical transformation of the kindergarten's outdoor environments into learning and play places through participatory approaches
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Keywords: Μάθηση και παιχνίδι σε υπαίθρια περιβάλλοντα,Συμμετοχική προσέγγιση,Ενδυνάμωση,Συμμετοχική έρευνα δράσης,Προσέγγιση του μωσαϊκού,Outdoor learning and play,Participatory approach,Empowerment,Participatory action research,Mosaic approach
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29628
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9630
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΓΚΕΣΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ Α. 2019.pdf39.35 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons