Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29613
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαππάς, Μιχαήλel
dc.date.accessioned2020-02-10T07:24:33Z-
dc.date.available2020-02-10T07:24:33Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29613-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9615-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕφαρμοσμένη γλωσσολογίαel
dc.subjectΚριτική σκέψηel
dc.subjectΚριτική ανάλυση λόγουel
dc.subjectΓλωσσική διδασκαλίαel
dc.subjectΚριτική γλωσσική επίγνωσηel
dc.subjectApplied linguisticsen
dc.subjectCritical thinkingen
dc.subjectCritical discourse analysisen
dc.subjectLanguage learningen
dc.subjectCritical language awarenessen
dc.titleΗ συμβολή της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψηςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleκριτική ανάλυση λόγου και παιδαγωγικές προσεγγίσειςel
heal.classificationΕφαρμοσμένη γλωσσολογία-
heal.dateAvailable2020-02-10T07:25:33Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 87-102el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει τη δυνητική συμβολή της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης. Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιούνται τα πορίσματα της Κριτικής Ανάλυσης Λόγου για τον σχεδιασμό διδακτικών παρεμβάσεων που θα προάγουν την κριτική γλωσσική επίγνωση μαθητών προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Από τη διαδικασία σχεδιασμού των διδακτικών παρεμβάσεων και την πιλοτική εφαρμογή μιας εξ αυτών, προκύπτει πως μέσω της γλωσσικής διδασκαλίας είναι δυνατή η ανάπτυξη κριτικών δεξιοτήτων και επιβεβαιώνονται ορισμένες βασικές αρχές της Κριτικής Ανάλυσης Λόγου για τη γλωσσική διδασκαλία και την ανάπτυξη της κριτικής γλωσσικής επίγνωσης.el
heal.abstractThis paper studies the potential contribution of applied linguistics to the development of critical thinking. For this purpose, the findings of Critical Discourse Analysis are used as principles for the planning of learning interventions whim aim at development of critical language awareness of preschool and school-aged students. The conclusions that are drawn from the planning of the interventions and the implementation of the preschool intervention point, imply that the development of critical thinking through language learning is possible. Furthermore, some of the guiding principles of Critical Discourse Analysis about language learning and critical language awareness are confirmed.en
heal.advisorNameΤσιτσανούδη-Μαλλίδη, Νικολέτταel
heal.committeeMemberNameΤσιτσανούδη-Μαλλίδη, Νικολέτταel
heal.committeeMemberNameΚαψάλης, Γεώργιος Δ.el
heal.committeeMemberNameΣπανάκη, Μαριάναel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages102 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε ΠΑΠΠΑΣ ΜΙΧΑΗΛ.pdf647.58 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons