Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29491
Title: Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών σε μαθητές με νοητική αναπηρία ή με διαταραχές αυτιστικού φάσματος
Science teaching interventions to students with intellectual disability or autism spectrum disorder
Alternative title / Subtitle: μια συστηματική ανασκόπηση
a systematic review
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Φυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλία
Keywords: Διδασκαλία,Φυσικές επιστήμες,Νοητική αναπηρία,Διαταραχές αυτιστικού φάσματος,Instruction,Science,Intellectual disability,Autism Spectrum Disorder (ASD)
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29491
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.527
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΙΑΤΡΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ 2019.pdf8.67 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons