Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29489
Title: Η εποικοδομητική σκέψη ως παράγοντας επιρροής της διδακτικής αυτοαποτελεσματικότητας ειδικών παιδαγωγών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Constructive thinking as a factor influencing special teachers’ self-efficacy at secondary education
Alternative title / Subtitle: προσεγγίσεις διδασκαλίας
teaching approaches
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Αποτελεσματική διδασκαλία
Keywords: Εποικοδομητική σκέψη,Διδακτική αυτοαποτελεσματικότητα,Ειδικοί παιδαγωγοί,Εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής,Δευτεροβάθμια εκπαίδευση,Constructive thinking,Teacher’s self-efficacy,Special educators,General education teachers,Secondary education
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29489
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.525
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΧΟΥΣΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ 2019.pdf6.16 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons