Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29438| Title: | Tο άγχος των μαθητών με υψηλής λειτουργικότητας διαταραχή αυτιστικού φάσματος στα μαθηματικά Mathematics anxiety of students with high functioning autism spectrum disorder |
| Alternative title / Subtitle: | τα κίνητρα και η μετάγνωση ως παράγοντες εξισορρόπησης του motives and metagognition as the balancing factors |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
| Subject classification: | Αυτιστικού φάσματος διαταραχές |
| Keywords: | Υψηλής λειτουργικότητας διαταραχή αυτιστικού φάσματος,Άγχος στα μαθηματικά,Κίνητρα,Μεταγνώση,High functioning autism spectrum disorder,Mathematics anxiety,Motives,Metacognition |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29438 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1552 |
| Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Δ.Δ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 2019.pdf | 3.9 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License