Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29332
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝικολακούδη, Αγλαΐαel
dc.date.accessioned2019-03-21T10:52:55Z-
dc.date.available2019-03-21T10:52:55Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29332-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠαπαμάρκου Χ.el
dc.subjectΟικονόμου Π.el
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΣχολικά εγχειρίδιαel
dc.titleΤο περιοδικό "Εκπαίδευσις" και η κατάσταση της παιδείας την περίοδο 1892-1895el
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΠεριοδικό "Εκπαίδευσις"el
heal.dateAvailable2019-03-21T10:53:55Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 199-203el
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάδειξη των εκπαιδευτικών προβλημάτων της περιόδου 1892-1895 όπως παρουσιάστηκαν από το περιοδικό «Εκπαίδευσις» και διαμέσου της διαμάχης του Χ. Παπαμάρκου και του Π. Οικονόμου. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η ιστορική, διότι η εργασία αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο εκπαιδευτικό παρελθόν της χώρας μας. Η ανάλυση έγινε σε άμεση συνάρτηση με το ιστορικό, κοινωνικό και εκπαιδευτικό πλαίσιο μέσα στο οποίο δημιουργήθηκε το περιοδικό. Συμπερασματικά, από τη μελέτη προκύπτει ότι τα προβλήματα της ελληνικής εκπαίδευσης το χρονικό διάστημα 1892-1895 είχαν να κάνουν κυρίως με την έλλειψη ουσιώδους δημοτικής εκπαίδευσης, την ελλιπή μόρφωση των διδασκάλων, τη μείωση των μισθών τους, τις απολύσεις και τις μετακινήσεις τους, τη διάλυση των διδασκαλείων και τον διαγωνισμό για τη συγγραφή αναγνωστικών για το δημοτικό σχολείο.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to demonstrate the educational problems of 1892-1895 period as they were then presented by “Ekpaidefsis” magazine during the Papamarkos-Oikonomou dispute. The methodology that has been implemented is the historical, as the thesis refers to a specific educational circumstance of the past in Greece. The analysis was done in direct relation to the historical, social and educational framework, in which the magazine was created. In conclusion, the study shows that the problems of the Greek educational system from 1892-1895 were mostly to do with the lack of essential primary education, the inadequate skills of the schoolteachers, their salary cuts, their dismissals and their redeployments, the abolishment of teachers’ schools and the competition for the authorship of primary schoolbooks.en
heal.advisorNameΑθανασιάδης, Θεοχαρήςel
heal.committeeMemberNameΑθανασιάδης, Θεοχάρηςel
heal.committeeMemberNameΜπενινκάζα, Λουτσιάναel
heal.committeeMemberNameΣιάνου, Ελένηel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages209 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΝΙΚΟΛΑΚΟΥΔΗ ΑΓΛΑΪΑ 2018.pdf3.93 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons