Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29190
Title: Οι στρατηγικές ρύθμισης συναισθήματος και η ενσυναίσθηση ως παράγοντες επιρροής της διδακτικής αυτοαποτελεσματικότητας των ειδικών παιδαγωγών
The effect of the ability of emotion regulation and the empathy of special pedagogues and teachers on their self-efficacy beliefs
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Ενσυναίσθηση
Keywords: Ειδικοί παιδαγωγοί,Διδακτική αυτοαποτελεσματικότητα,Ενσυναίσθηση,Ρύθμιση συναισθήματος,Γνωστική επανεκτίμηση,Εκφραστική καταστολή,Special pedagogues,Self-efficacy beliefs,Empathy,Emotion regulation,Cognitive reappraisal,Emotional suppression
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29190
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2903
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΧΑΪΤΑ ΜΑΡΘΑ 2018.pdf2.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons