Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29023
Title: Πολιτικές θετικής διάκρισης για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των υποψηφίων από την Ελληνική Εθνική Μειονότητα στην Αλβανία και τη Μουσουλμανική Μειονότητα στη Θράκη
The policies of positive discriminations applied to the Greek National Minority in Albania as well as the Muslim Minority in Thrace, in the selection of candidates to higher education
Alternative title / Subtitle: η σκοπιά φοιτητριών και φοιτητών που δεν ανήκουν στις κατηγορίες αυτές
students’ point of view who don’t belong to any of the above categories
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Subject classification: Εισαγωγικές εξετάσεις -- Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Keywords: Πανελλήνιες εξετάσεις,Μειονότητες,Θετικές διακρίσεις,Ποσοστώσεις,Greek National Exams,Minorities,Positive discrimination,Quotas
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29023
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2589
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΓΑΛΟΓΑΥΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2018.pdf3.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons