Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28985
Title: Ψυχοεκπαιδευτική παρέμβαση για τη μείωση του φαινομένου του χαρούμενου θύτη σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Ενσυνείδητη εκμάθηση
Keywords: Ενσυνειδησία,Επικοινωνιακή προσέγγιση,Ηθικά συναισθήματα,Θεωρία του νου,Κατανόηση της ενοχής,Συναισθηματική επάρκεια,Το φαινόμενο του χαρούμενου θύτη,Ψυχοεκπαιδευτικό πρόγραμμα,Conscience,Conversational approach,Emotion comprehension,Happy victimizer phenomenon,Moral emotions,Psychoeducational program,Theory of mind,Understanding of guilt
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28985
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2541
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΔΕΛΛΙΟΥ ΜΑΡΙΝΑ 2018.pdf921.07 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons