Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαχτσίρα, Σοφίαel
dc.date.accessioned2018-02-26T12:28:51Z-
dc.date.available2018-02-26T12:28:51Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28969-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2555-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕλληνική μειονότηταel
dc.subjectΑλβανίαel
dc.subjectΕγχειρίδιαel
dc.subjectΣυμπληρωματικό υλικόel
dc.subjectGreek minorityen
dc.subjectAlbaniaen
dc.subjectTextbooksen
dc.subjectSupplementary materialen
dc.titleΜελέτη της σειράς βιβλίων συμπληρωματικού υλικού του ΕΔΙΑΜΜΕ για τα σχολεία της ελληνικής μειονότητας της Αλβανίαςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΜειονότητεςel
heal.dateAvailable2018-02-26T12:29:51Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 71-74el
heal.abstractΜε την παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκεται η παρουσίαση, η μελέτη και η αξιολόγηση σε ένα πρώιμο τουλάχιστον επίπεδο, της σειράς βιβλίων συμπληρωματικού υλικού για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας στη μειονότητα των Ελλήνων της Αλβανίας. Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται μία ιστορική αναδρομή για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση στην Αλβανία από το 1914 μέχρι και σήμερα. Παράλληλα, με την αναφορά στα γλωσσικά εγχειρίδια που χρησιμοποιούνταν ανά περιόδους, επισημαίνεται η ανάγκη για την έκδοση νέων βιβλίων, ικανών να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες των μειονοτικών σχολείων. Με αυτή την προϋπόθεση, το Εργαστήριο Διαπολιτισμικών και Μεταναστευτικών Μελετών του Πανεπιστημίου Κρήτης σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων πήραν την πρωτοβουλία να επιδοθούν στη συγγραφή και την έκδοση συμπληρωματικού και βοηθητικού υλικού. Το δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας λοιπόν, εστιάζει στη μελέτη αυτής της σειράς βιβλίων. Περιλαμβάνεται η παρουσίαση εννέα βιβλίων, ένα για κάθε τάξη του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου. Το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο αξιολογεί τα συγκεκριμένα εγχειρίδια ως προς τους στόχους και τα επιμέρους γνωρίσματά τους.el
heal.abstractThis bachelor’s thesis seeks to present, study and evaluate at an early stage the book series of supplementary material for the learning of the Greek language in the minority of the Greeks in Albania. In the first chapter there is a historical retrospection for Greek- language education in Albania from 1914 until today. Along with the reference to the linguistic textbooks used at times highlights, comes up the need to publish new books, capable of coping with the needs of minority schools. In this condition, the Laboratory of Intercultural and Immigration Studies of the University of Crete in collaboration with the scientific department of Primary Education of the University of Ioannina took the initiative to perform the writing and publishing of supplementary and auxiliary material. As well, the second chapter of this thesis focuses on studying this series of books. Includes the presentation of nine books, one for each class of the elementary school and lyceum. The third and final chapter assesses these manuals in terms of their objectives and individual traits.en
heal.advisorNameΚαψάλης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΚαψάλης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΣπανάκη, Μαριάνναel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages74 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΜΑΧΤΣΙΡΑ ΣΟΦΙΑ 2017.pdf730.87 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons