Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28922
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛιαπίκου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-02-09T07:26:17Z-
dc.date.available2018-02-09T07:26:17Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28922-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2475-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕρευνητική εργασίαel
dc.subjectΔιεπιστημονικότηταel
dc.subjectΣυνεργατική μάθησηel
dc.subjectΕπιμόρφωση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.subjectProject methoden
dc.subjectInter-disciplinaryen
dc.subjectCooperative learningen
dc.subjectTeachers’ trainingde
dc.titleΑπόψεις εκπαιδευτικών για την εφαρμογή των "ερευνητικών εργασιών" στην Α' και Β' λυκείουel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΣυνεργατική μάθησηel
heal.dateAvailable2018-02-09T07:27:17Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 142-151el
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής» με κατεύθυνση «Παιδαγωγική και Ψυχολογία στο Σχολείο» του Τομέα Παιδαγωγικής του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.Αποτελεί μια προσπάθεια σε πρώτο επίπεδο, το θεωρητικό, να αποσαφηνιστούν οι όροι «συνεργατική μάθηση»(cooperativelearning), «διεπιστημονικότητα» (inter–disciplinary), «ερευνητική εργασία» (project), να παρουσιαστούν οι θεωρίες μάθησης που τους υποστηρίζουν, καθώς και τα στάδια εφαρμογής τους στο πλαίσιο του υποχρεωτικού προγράμματος σπουδών του Γενικού Λυκείου. Σε δεύτερο επίπεδο, στην έρευνα, θα διερευνηθείη αποτελεσματικότητατης εισαγωγής του μαθήματος των «Ερευνητικών Εργασιών» (projects) στο υποχρεωτικό πρόγραμμα του Λυκείου από το 2011(ΥΠΔΜΘ, 2011, σ. 13, ΦΕΚ 143, τ. Β΄/2011) με βάση τις απόψεις εκπαιδευτικών που τις εφάρμοσαν και συνεχίζουν να τις εφαρμόζουν στην πράξη.el
heal.abstractThis thesis was carried out within the Postgraduate Programme "Educational Sciences", direction "Pedagogy and Psychology at School",Sector of Education, Department of Philosophy, Education and Psychology, University of Ioannina. It is an attempt at the first level, the theoretical, to clarify conceptual terms “cooperative learning, “inter-disciplinary”, “Project method”, to present the learning theories that they support, as well as their implementation stages in the compulsory curriculum of the Hellenic High School (Lyceum). On a second level, the effectiveness of the introduction of the project method in high school compulsory programme since 2011will be investigated (MINEDU, 2011, p. 13; Government Gazette 143, issue B/2011), based on the teachers’ opinions who applied and continue to apply them in practice.en
heal.advisorNameΑποστόλου, Μαίρηel
heal.committeeMemberNameΑποστόλου, Μαίρηel
heal.committeeMemberNameΓκότοβος, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΠαπακωνσταντίνου, Παναγιώτηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages174 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΛΙΑΠΙΚΟΥ ΜΑΡΙΑ 2017.pdf4.77 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons