Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28914
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μαρμούτα, Βασιλική | el |
dc.date.accessioned | 2018-02-08T07:59:52Z | - |
dc.date.available | 2018-02-08T07:59:52Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28914 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2483 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Ελληνική γλώσσα | el |
dc.subject | Λάθη | el |
dc.subject | Προφορικός και γραπτός λόγος | el |
dc.subject | Greek language | en |
dc.subject | Mistakes | en |
dc.subject | Oral and written speech | en |
dc.title | Τα συχνότερα λάθη στη χρήση της ελληνικής γλώσσας | el |
dc.title | The most common mistakes in the use of the greek language | en |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.secondaryTitle | μια διδακτική προσέγγιση | el |
heal.secondaryTitle | a teaching approach | en |
heal.classification | Ελληνική γλώσσα | el |
heal.dateAvailable | 2018-02-08T08:00:52Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2018 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία : σ. 130-134 | el |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις συχνότερες περιπτώσεις λάθους που παρατηρούνται στον ελληνικό προφορικό και γραπτό λόγο. Αρχικά, παρουσιάζονται τα εγγενή χαρακτηριστικά της ελληνικής γλώσσας, που καθιστούν δύσκολη τη σωστή χρήση της από τους φυσικούς και μη ομιλητές της. Έπειτα, γίνεται αναφορά στους εξωγενείς παράγοντες που συμβάλλουν στη μη ορθή χρήση των ελληνικών και ευθύνονται για τη φθορά τους. Ακολουθεί το κύριο μέρος της εργασίας, η επισκόπηση των πιο συχνών και σοβαρών λαθών και η διδακτική προσέγγισή τους. Το υλικό που συγκεντρώθηκε, εν συνεχεία συγκρίθηκε, ομαδοποιήθηκε και ταξινομήθηκε σε λάθη του γραπτού και λάθη του προφορικού λόγου, ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιήθηκε η διόρθωση των λανθασμένων τύπων και η αντικατάστασή τους από τους ορθούς. Τέλος, ακολουθεί συζήτηση βάσει της κριτικής ανάλυσης όσων προαναφέρθηκαν και προτείνονται ερωτήματα που μπορούν να γίνουν αντικείμενο μελέτης για επόμενες έρευνες. | el |
heal.abstract | The purpose of the current study is to explore the most common and frequent mistakes made in Greek oral and written speech. At first, there are presented the inherent characteristics of the Greek language that make the proper use of it difficult by native and foreign speakers. Furthermore, there are mentioned the external factors that contribute to the incorrect use of Greek language and are responsible for its damage. The following part of the study refers to an overview of the most common and serious mistakes that are made while using the Greek language as well as the teaching approach. The data that was gathered was compared later, sorted out and classified in categories referring to oral and written speech. Moreover, the mistaken types were corrected and replaced by the correct ones. Finally, a critical discussion of all the above is attempted and some questions for future research are suggested. | en |
heal.advisorName | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
heal.committeeMemberName | Καψάλης, Γεώργιος Δ. | el |
heal.committeeMemberName | Τσιτσανούδη-Μαλλίδη, Νικολέττα | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 134 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΜΑΡΜΟΥΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 2018.pdf | 910.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License