Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28909
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκορτζής, Ελευθέριοςel
dc.date.accessioned2018-02-06T11:48:08Z-
dc.date.available2018-02-06T11:48:08Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28909-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2495-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕπαγγελματικό ήθοςel
dc.subjectΕκπαιδευτική δεοντολογίαel
dc.subjectΥπηρεσιακή συνέπειαel
dc.subjectΕπάγγελμαel
dc.subjectΛειτούργημαel
dc.subjectΚώδικας επαγγελματικής δεοντολογίαςel
dc.subjectΑξιολόγηση του ήθουςel
dc.subjectProfessional ethicsen
dc.subjectEducational ethicsen
dc.subjectService consistencyen
dc.subjectProfessionen
dc.subjectVocationen
dc.subjectCode of professional ethicsen
dc.subjectMoral evaluationen
dc.subject'Etica profesionalfr
dc.subject'Etica educativafr
dc.subjectConsistencia en el serviciofr
dc.subjectProfesiónfr
dc.subjectVocaciónfr
dc.subjectCódigo de ética profesionalfr
dc.subjectEvaluación moralfr
dc.titleΤο επαγγελματικό ήθος του Έλληνα εκπαιδευτικού κατά την άσκηση των καθηκόντων τουel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΔεοντολογίαel
heal.dateAvailable2018-02-06T11:49:08Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 146-154el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία επιδιώκει μια προσέγγιση στο επαγγελματικό ήθος, την επαγγελματική δεοντολογία και την υπηρεσιακή συνέπεια του Έλληνα εκπαιδευτικού του δημοτικού σχολείου κατά την άσκηση των καθηκόντων του. Η έρευνα μέσα από βιβλιογραφικές αναφορές προσδιορίζει τον όρο επάγγελμα και λειτούργημα, δίνει τον ορισμό του ήθους, της επαγγελματικής δεοντολογίας και υπηρεσιακής συνέπειας, σκιαγραφεί το προφίλ του εκπαιδευτικού, μέσα από τις πεποιθήσεις του αλλά και τις απαιτήσεις της κοινωνίας και προβαίνει σε μια σύντομη ιστορική ανασκόπηση της αξιολόγησης της υπηρεσιακής συνέπειας του εκπαιδευτικού. Εν συνεχεία, ερευνά απόψεις των ίδιων των εκπαιδευτικών για το επαγγελματικό τους ήθος, την χρησιμότητα καταγραφής δεσμευτικών κανόνων στα πλαίσια ενός κώδικα δεοντολογίας για το επάγγελμα, την ενημέρωση που έχουν αναφορικά με τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις τους και τις απόψεις τους για την προαγωγή και αξιολόγηση της δεοντολογίας στο επάγγελμά τους.el
heal.abstractThis work seeks an approach to professional ethics, deontology and the professional consistency of a Greek teacher of primary school in the exercise of his duties. Research through references defines the term profession and vocation, gives the moral definition of professional ethics and consistency, outlining the educational profile through his beliefs and the demands of society and makes a brief historical overview of the evaluation of the teaching ethics. Subsequently explores aspects of the teachers themselves of professional ethics, the utility of recording binding rules within the framework of a code of conduct for the profession, the awareness they have concerning their duties and obligations, and their views on the promotion and evaluation of ethics in their profession.en
heal.abstractEsta tesis busca una aproximación a la ética y la consecuencia profesional de un maestro de la escuela primaria griego. Investigación a través de referencias define la profesión y la vocación, da la definición moral de la ética profesional y la coherencia personal, que describen el perfil educativo a través de sus creencias y las demandas de la sociedad y hace una breve reseña histórica de la evaluación de los docentes. A continuación, explora aspectos de los profesores sobre la ética profesional, normas vinculantes en el marco de un código de conducta para la profesión, la información disponible en cuanto a los deberes y obligaciones, y sus puntos de vista sobre la promoción y la evaluación de la ética en su profesión.fr
heal.advisorNameΜπάκας, Θωμάς
heal.committeeMemberNameΜπάκας, Θωμάςel
heal.committeeMemberNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberNameΕμβαλωτής, Αναστάσιοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages204 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε ΓΚΟΡΤΖΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ 2017.pdf3.52 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons