Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28528
Title: | Ο ρόλος των εξωτερικών αναπαραστάσεων σε δραστηρίοτητες μαθηματικής αφαίρεσης για μαθητές του δημοτικού σχολείου Τhe role of external representations in mathematical αbstraction activities for primary school students |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Διδακτική των μαθηματικών |
Keywords: | Αναπαραστάσεις,Μαθηματική αφαιρετική σκέψη,Δημοτικό Σχολείο,Διδακτική των μαθηματικών,Representations,Mathematical abstact thought,Primary education,Teaching of mathematics |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28528 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2381 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 2017.pdf | 3.66 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License