Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28528
Title: Ο ρόλος των εξωτερικών αναπαραστάσεων σε δραστηρίοτητες μαθηματικής αφαίρεσης για μαθητές του δημοτικού σχολείου
Τhe role of external representations in mathematical αbstraction activities for primary school students
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Διδακτική των μαθηματικών
Keywords: Αναπαραστάσεις,Μαθηματική αφαιρετική σκέψη,Δημοτικό Σχολείο,Διδακτική των μαθηματικών,Representations,Mathematical abstact thought,Primary education,Teaching of mathematics
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28528
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2381
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 2017.pdf3.66 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons