Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28495
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣταύρου, Χρίστοςel
dc.date.accessioned2017-11-09T11:02:18Z-
dc.date.available2017-11-09T11:02:18Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28495-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2357-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΘεωρίες μάθησηςel
dc.subjectΕναλλακτικές ιδέεςel
dc.subjectΔιδακτική Παρέμβασηel
dc.subjectΠροσομοίωση Πειράματοςel
dc.subjectLearning theoriesen
dc.subjectAlternative ideasen
dc.subjectTeaching interventionsen
dc.subjectSimulation of experimenten
dc.titleΜελέτη της επίδρασης των πειραμάτων προσομοίωσης στη διδασκαλία των ηλεκτρικών κυκλωμάτων συνεχούςel
dc.titleStudy of the impact of simulation experiments on the teaching of DC electric circuitsen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleεφαρμογή στους φοιτητές του Πανεπιστήμιου Ιωαννίνωνel
heal.secondaryTitleapplied to the students of the University of Ioanninaen
heal.classificationΘεωρίες μάθησηςel
heal.dateAvailable2017-11-09T11:03:18Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Φυσικήςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 113-121el
heal.abstractΑντικείμενο της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας στο πλαίσιο της οποίας εκπονήθηκε έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου και διδακτικών παρεμβάσεων, είναι η ανάδειξη των εσφαλμένων αντιλήψεων που έχουν οι φοιτητές για τα ηλεκτρικά κυκλώματα συνεχούς ρεύματος και στην κατάρριψή τους χρησιμοποιώντας ένα περιβάλλον προσομοίωσης. Συγκεκριμένα, στο πρώτο μέρος της εργασίας καταγράφονται οι θέσεις των κύριων θεωριών μάθησης και των μοντέλων διδασκαλίας στις φυσικές επιστήμες. Προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός της εργασίας επιχειρείται, η παρουσίαση και η ανάλυση του ρόλου του πειράματος στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς και η ένταξη των νέων τεχνολογιών σε αυτή. Επίσης, δίνεται έμφαση στο θεωρητικό πλαίσιο σχετικά με την έννοια των εναλλακτικών ιδεών των μαθητών. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται ο προβληματισμός, η σημαντικότητα και τα τέσσερα ερευνητικά ερωτήματα πάνω στα οποία βασίστηκε η εκπόνηση της έρευνας. Συγκεκριμένα μελετήθηκαν: α) Η σχέση μεταξύ φύλου και βαθμού ερωτηματολογίου, β) Οι εναλλακτικές ιδέες που εμφανίστηκαν στο ερωτηματολόγιο, γ) Η συχνότητα εμφάνισης της κάθε εναλλακτικής ιδέας σε κάθε ερώτηση του ερωτηματολογίου και δ) Ο βαθμός κατά τον οποίο οι εναλλακτικές ιδέες καταπολεμήθηκαν μετά τις διδακτικές παρεμβάσεις. Τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε η παρούσα έρευνα είναι ότι η αρχική απόκλιση βαθμολογιών ανάμεσα στα φύλα αμβλύνθηκε μετά από τις διδακτικές παρεμβάσεις, ενώ παράλληλα τα ποσοστά εμφάνισης των εναλλακτικών ιδεών μειώθηκαν στην πλειοψηφία τους.el
heal.abstractThe subject of this dissertation in which research was conducted using questionnaire and teaching interventions is to highlight students' misconceptions about DC circuits and to confound them using a simulation environment. Specifically, at the first part were recorded the positions of the main learning theories and the teaching models in the natural sciences. In order to achieve the aim of the work it is attempted to present and analyze the role of the experiment in the educational process as well as the integration of the technologies into it. It also emphasizes the theoretical framework regarding the concept of students' alternative ideas. The second part of the paper presents the reflection, the importance and the four research questions on which the research was based. In particular, was studied: a) The relationship between gender and questionnaire grade, b) The alternative ideas that appeared in the questionnaire, c) The frequency of each alternative idea in each question of the questionnaire, and d) The extent to which alternative ideas were countered by teaching interventions. The conclusions of the study are that the initial gender score difference was reduced after the teaching interventions, while at the same time the percentages of occurrence of the misconceptions decreased in their majority.en
heal.advisorNameΚαμαράτος, Ματθαίοςel
heal.committeeMemberNameΚαμαράτος, Ματθαίοςel
heal.committeeMemberNameΒλάχος, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Φυσικήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages136 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΥΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΣΤΑΥΡΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ 2017.pdf5.73 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons