Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28206
Title: Αξιολόγηση του σχολικού κλίματος από τη σκοπιά των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Ιωαννίνων
School climate evaluation from teachers who work in primary education in the prefecture of Ioannina
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Εκπαιδευτική αξιολόγηση
Keywords: Αξιολόγηση,Εκπαιδευτική αξιολόγηση,Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου,Αξιολόγηση σχολικής μονάδας,Αποτελεσματικό σχολείο,Αποτελεσματικός διευθυντής,Σχολικό κλίμα,Επικοινωνία,Συνεργασία,Μαθητής,Σύλλογος διδασκόντων,Evaluation,Educational assessment,Evaluation of the educational work,School unit assessment,Effective school,Effective headmaster,School climate,Communication,Collaboration,Student,Teachers' association
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28206
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2317
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΟΚΚΙΝΕΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 2017.pdf3.77 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons