Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκαραλέα, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2017-10-06T06:52:10Z-
dc.date.available2017-10-06T06:52:10Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28179-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2307-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιευθυντήςel
dc.subjectΣχολική μονάδαel
dc.subjectΣχολική κουλτούραel
dc.subjectΣυνεργασίαel
dc.subjectSchool directoren
dc.subjectSchool uniten
dc.subjectSchool cultureen
dc.subjectCollaborationen
dc.titleΟ ρόλος του διευθυντή στη διαμόρφωση κουλτούρας συνεργασίας στη σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.titleSchool director contribution towards creating a collaborative culture within primary school environmenten
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΔιευθυντές σχολείουel
heal.classificationΚουλτούραel
heal.dateAvailable2017-10-06T06:53:10Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 98-107el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία μελετά το ρόλο του διευθυντή στη διαμόρφωση κουλτούρας συνεργασίας στη σχολική μονάδα της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η εργασία διακρίνεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος παρατίθενται η προβληματική της έρευνας καθώς και οι θεωρητικές προσεγγίσεις που θεμελιώνουν το θέμα. Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζονται τα στοιχεία της μεθοδολογίας και τα ευρήματα της σχετικής εμπειρικής έρευνας. Στη συνέχεια, στη συζήτηση διατυπώνονται η σύνδεση ανάμεσα στο θεωρητικό πλαίσιο και τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα.el
heal.abstractThe aim of this paper is to investigate the role of the school director in the for-mulation of collaborative culture on a primary school unit. The paper is divided into two parts. The first one presents the analysis of the research questions and the theo-retical approach that can support the specific issue. The second part is based on the methodology and the results of the empirical research. Finally, the discussion con-nects the theoretical foundation with the researcher conclusion.en
heal.advisorNameΜπάκας, Θωμάςel
heal.committeeMemberNameΜπάκας, Θωμάςel
heal.committeeMemberNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Σουζάνα-Μαρίαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages142 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΓΚΑΡΑΛΕΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 2017.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons