Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28096
Title: Ο διαφορετικός "Άλλος" στη διαφήμηση
The different "Other" in the advertisement
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Ετερότητα
Keywords: Ετερότητα,Διαφήμιση,Άλλος,Ενίσχυση,Άμβλυνση,Στερεότυπα,Παγκοσμιοποίηση,Διαπολιτισμικότητα,Differentiation,Advertising,Other,Enhancement,Alleviation,Stereotypes,Globalisation,Interculture
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28096
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2191
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΦΙΛΗ ΧΡΥΣΑΦΩ 2017.pdf2.89 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons