Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28094
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Δρακοπούλου, Αγγελική | el |
dc.date.accessioned | 2017-07-18T10:56:36Z | - |
dc.date.available | 2017-07-18T10:56:36Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28094 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2207 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Διαμόρφωση ταυτότητας φίλου | el |
dc.subject | Στερεότυπα φύλου | el |
dc.subject | Στερεότυπα φύλου στο νηπιαγωγείο | el |
dc.subject | Gender identity | en |
dc.subject | Gender stereotypes | en |
dc.subject | Gender stereotypes in kinder-garden | en |
dc.title | Η έμφυλη διάσταση της περιγραφής των νηπίων από το διδακτικό προσωπικό των νηπιαγωγείων | el |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.secondaryTitle | μια έρευνα στην περιοχή των Ιωαννίνων | el |
heal.classification | Ταυτότητα φύλου | el |
heal.dateAvailable | 2017-07-18T10:57:36Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
heal.publicationDate | 2017 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία : σ. 63-71 | el |
heal.advisorName | Μαραγκουδάκη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Μαραγκουδάκη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Σιάνου-Κύργιου, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Αποστόλου, Μαρία | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 74 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ 2017.pdf | 924.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License