Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28084
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παναγιωτίδου, Αθανασία | el |
dc.date.accessioned | 2017-07-06T09:04:16Z | - |
dc.date.available | 2017-07-06T09:04:16Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28084 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2143 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Άγχος | el |
dc.subject | Ευ ζην | el |
dc.subject | Χιούμορ | el |
dc.subject | Xρήση χιούμορ | el |
dc.subject | Παιδιά δημοτικού | el |
dc.subject | Ψυχοεκπαιδευτικές ομάδες | el |
dc.subject | Anxiety | en |
dc.subject | Well-being | en |
dc.subject | Humor | en |
dc.subject | Use of humor | en |
dc.subject | Primary School children | en |
dc.subject | Psychoeducational groups | en |
dc.title | Εφαρμογή και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος για τη μείωση του άγχους και την αύξηση του ευ ζην με τη χρήση του χιούμορ μαθητών δημοτικού | el |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Άγχος | el |
heal.classification | Ευ ζην | el |
heal.classification | Χιούμορ | el |
heal.dateAvailable | 2017-07-06T09:05:16Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2017 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία : σ. 166-181 | el |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν η εφαρμογή και η αξιολόγηση ενός ψυχοεκπαιδευτικούπρογράμματος οκτώ συναντήσεων με σκοπό τη μείωση του άγχους και την αύξηση του ευ ζην με τη χρήση του χιούμορ μαθητών δημοτικού ηλικίας 10-12 ετών. Στην έρευνα συμμετείχαν 87 παιδιά, τα οποία διαχωρίστηκαν στην ομάδα παρέμβασης (n= 39) και την ομάδα ελέγχου (n= 48). Τα παιδιά και των δύο ομάδων συμπλήρωσαν πριν και μετά την εφαρμογή του προγράμματος το Ερωτηματολόγιο Παιδικού Έκδηλου Άγχους (Children’sManifestAnxietyScaleRevised – CMAS-R), το ερωτηματολόγιο Ευ Ζην για Παιδιά του Stirling (StirlingChildren’sWell–beingScale - SCWBS), την Πολυδιάστατη Κλίμακα Μέτρησης της Αίσθησης του Χιούμορ για Παιδιά (MultidimensionalSenseofHumorScaleforSchool–AgedChildren - MSHSC) και την Κλίμακα Παιδικής Κατάθλιψης (ChildrenDepressionInventory - CDI). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα παιδιά της ομάδας παρέμβασης παρόλο που δήλωσαν φαινομενικά υψηλότερο άγχος μετά τη λήξη του προγράμματος, παρουσίασαν αύξηση του ευ ζην και της αίσθησης του χιούμορ συγκριτικά με τα παιδιά της ομάδας ελέγχου, όπου δεν υπήρξαν στατιστικά σημαντικές διαφορές. Συνολικά, τα ευρήματα της έρευνας υποστηρίζουν την αποτελεσματικότητα του προγράμματος ως προς την αύξηση του ευ ζην των παιδιών με τη χρήση του χιούμορ. | el |
heal.abstract | The purpose of the present master thesis was the implementation and evaluation of a psychoeducational eight season program, which was designed in order to achieve the reduction of anxiety and the increasement of well-being with the use of humor in 10 to 12- year-old primary school children. Our survey involved 87 children, separated in two groups, intervention group (n=39) and control group (n=48). Students in both groups completed before and after the application of the program the Children’sManifestAnxietyScaleRevised (CMAS-R), the StirlingChildren’sWell–beingScale (SCWBS), the MultidimensionalSenseofHumorScaleforSchool–AgedChildren (MSHSC) and the DepressionInventory (CDI). The results showed that although the children of the intervention group indicated ostensibly higher levels of anxiety at the end of the program, they showed increasement in well-being and sense of humor compared to the children of the control group, where there were no statistically significant differences. Overall, the research findings support the efficacy of the program in the increasement of childrens’ well-being with the use of humor. | en |
heal.advisorName | Μπρούζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Μπρούζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Βασιλόπουλος, Στέφανος | el |
heal.committeeMemberName | Μισαηλίδη, Πλουσία | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 193 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ 2017.pdf | 1.92 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License