Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28079
Title: Εκπαιδευτική παρέμβαση σε παιδιά με αναγνωστικές δυσκολίες δευτέρας Δημοτικού
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Αναγνωστική ανικανότητα
Keywords: Ανάγνωση,Αναγνωστικές δυσκολίες,Παιδιά με αναγνωστικές δυσκολίες,Εκπαιδευτική παρέμβαση,Αποκωδικοποίηση,Ευχέρεια,Κατανόηση,Reading,Children with reading difficulties,Εducational intervention,Decoding,Fluency,Comprehension
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28079
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2163
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΟΛΓΑ 2017.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons