Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28076
Title: Η αντίληψη της λειτουργικότητας του mentoring από την πλευρά των σχολικών συμβούλων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
The concept of the functionality of mentoring from the perspectives of school counselors in primary education
Alternative title / Subtitle: θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
a theoretical and empirical approach
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Σχολικοί σύμβουλοι
Μεντορική στην εκπαίδευση
Keywords: Μentoring,Σχολικοί σύμβουλοι,Αναστοχασμός,Σχέση διάδρασης,School counselors,Critical reflection,Interaction relationship
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28076
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2101
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons