Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28074
Title: Η κατανόηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
The understanding of primary school teachers about speech, language and reading problems of pupils with special educational needs
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Διαταραχές του λόγου στα παιδιά
Keywords: Ερωτηματολόγιο επικοινωνιακής ικανότητας παιδιών,Προφορικός- γραπτός λόγος,ΔΑΦ,ΕΓΔ,Μ.Δ.,Ν.Α.,Προβλήματα λόγου & ομιλίας,Δυσλεξία,Ειδικοί παιδαγωγοί,Pragmatics,CCC,ASD,SLI,L.D.,I.D.,SLP,Dyslexia,Language,Reading,Communication,Greek special educators
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28074
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2119
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΠΙΣΣΑΔΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ 2017.pdf4.03 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons