Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/26182
Title: Η διαφήμηση ως ιστορικό εργαλείο: η περίπτωση των προϊόντων καλλωπισμού στην Ελλάδα τη δεκαετία του 1950
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Keywords: Διαφήμιση,Ομορφιά, Προσωπική,Καλλυντικά
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/26182
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1471
Link: Μ.Ε. ΚΑΚ 2013
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΙΣΤ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε.-Δήμητρα Κάκα.pdf9.05 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons