Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPlakitsi, K.en
dc.contributor.authorKokkotas, P.en
dc.contributor.authorDrakopoulou, m.en
dc.contributor.authorVlachos, I.en
dc.contributor.authorRizaki, E.en
dc.date.accessioned2015-11-24T18:45:37Z-
dc.date.available2015-11-24T18:45:37Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17925-
dc.rightsΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών-
dc.titleChildren's conceptions of time and growth based on their experiences about living thingsen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών και Τεχνολογιών. Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιώνel
heal.publicationDate2001-
heal.journalNamePrimary science and technology todayen
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
J16. Plakitsi et al_2001_PSTD_Leeds.pdf516.25 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons