Browsing by Author Κωνσταντίνου, Χ.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Jump to: Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:  
View Option
Showing results 1 to 19 of 19
TitleAuthor(s)Issue date
Διερεύνηση του κοινωνικού και παιδαγωγικού ρόλου του ολοήμερου δημοτικού σχολείου - Πανελλαδική έρευνα με τις απόψεις γονέων και εκπαιδευτικών: συνοπτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευναςΚωνσταντίνου, Χ.24-Nov-2015
Εισαγωγή στη σχολική παιδαγωγικήΚωνσταντίνου, Χ.11-Dec-2015
Εκπαιδευτική επικοινωνία στην υπαρκτή σχολική πραγματικότητα υπό το πρίσμα της διαπολιτισμικότηταςΚωνσταντίνου, Χ.24-Nov-2015
Η αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή σύμφωνα με το διαθεματικό ενιαίο πλαίσιο προγραμμάτων σπουδώνΚωνσταντίνου, Χ.24-Nov-2015
Η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών από τη σκοπιά της παιδαγωγικής λειτουργίαςΚωνσταντίνου, Χ.24-Nov-2015
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού ως κοινωνική, παιδαγωγική και επαγγελματική αναγκαιότητα: αιτιολογημένη πρόταση από μια θεωρητική και πρακτική σκοπιάΚωνσταντίνου, Χ.24-Nov-2015
Η ευθύνη του σχολείου στη δημιουργία αποκλίνουσας συμπεριφοράς σε μαθητέςΚωνσταντίνου, Χ.24-Nov-2015
Η λογική και πρακτική λειτουργίας του ολοήμερου σχολείου στη ΓερμανίαΚωνσταντίνου, Χ.24-Nov-2015
Η περιγραφική αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών ως "θεραπευτικό" παιδαγωγικό μέσοΚωνσταντίνου, Χ.24-Nov-2015
Η ποιότητα των ερωτήσεων και της παιδαγωγικής επικοινωνίας στη μαθησιακή διαδικασίαΚωνσταντίνου, Χ.; Μίχος, Ν.24-Nov-2015
Η προσευχή ως μέσο έκφρασης αυταρχισμού, εξουσίας και δύναμης στη σχολική αγωγήΚωνσταντίνου, Χ.24-Nov-2015
Η προφορική εξέταση της επίδοσης των μαθητών ως παιδαγωγική λογική και σχολική πρακτικήΚωνσταντίνου, Χ.24-Nov-2015
Θεωρητικοί προβληματισμοί για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικούΚωνσταντίνου, Χ.24-Nov-2015
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε σχέση με τις λειτουργίες του σχολείου και τα προγράμματα σπουδών στα παιδαγωγικά τμήματαΚωνσταντίνου, Χ.; Εμβαλωτής, Α.24-Nov-2015
Οι συνέπειες από την κυριαρχία της τυποποιημένης διδασκαλίας και την υποβάθμιση της παιδευτικής λειτουργίας του σχολείουΚωνσταντίνου, Χ.11-Dec-2015
Παιδαγωγική αποστολή του σχολείου και κοινωνικοί φορείς επιρροής τουΚωνσταντίνου, Χ.24-Nov-2015
Σχολείο και προσευχή στη λυδία λίθο των μαθητώνΚωνσταντίνου, Χ.24-Nov-2015
Τα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης ως πόλος έλξης των υποψηφίων για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι απόψεις των εισαχθέντων για τα κίνητρα επιλογής τους στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. του Πανεπιστημίου ΙωαννίνωνΚωνσταντίνου, Χ.; Μίχος, Ν.24-Nov-2015
Το παιδαγωγικό περιεχόμενο στην αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή και οι ανασταλτικοί παράγοντες εφαρμογής τουΚωνσταντίνου, Χ.24-Nov-2015